E-mail marketing
Najisplativiji oblik digitalnog marketinga.
E-mail marketing je najefikasnijih kanal
za promociju proizvoda i/ili usluga.
E-mail marketing najisplativiji je kanal direktnog marketinga, koji pokazuje najveći povrat ulaganja, odnosno ROI ukoliko se pravilno izradi i plasira pravoj skupini korisnika. Riječ je o plasiranju željenog sadržaja potencijalnim kupcima putem e-maila koji se koristi za informiranje, poticanje prodaje, povećanje svijesti o svojoj prisutnosti na tržištu te izgradnju zajednice za Vaš brend. Specifične grupe kupaca mogu se targetirati na temelju njihovih kupovnih preferencija, geografskih, demografskih, socijalnih ili drugih karakteristika.
Koristeći ovu dinamičku marketinšku platformu uspostavljate kvalitetan i dugotrajan odnos s klijentima koji u konačnici rezultira porastom i širenjem obima posla.
E-mail marketing ima nekoliko prednosti koje uključuju:
• najučinkovitiju online taktiku na kojoj se ostvaruje najveći povrat ulaganja,
• mnogo jeftiniju i bržu verzija od standardne pošte,
• jednostavnu metodu promocije,
• mogućnost da se analiziraju povratni podaci o ponašanju potrošača,
• mogućnost targetiranja potrošača,
• direktno obraćanje potrošaču za razliku od obraćanja na društvenim mrežama,
• veliku stopu odgovora na kampanje i
• mogućnost testiranja uspješnosti različitih metoda i kampanja.
Mi najčešće koristimo Mailchimp kao našu marketinšku platformu za e-mail i newsletter kampanje.